hosting: Hunet
r34
  cikkekfotók        
beszámoló [koncert]  2006. október 20. péntek   12:41
nincsen hozzászólás

szerző: Tompi
W.A.S.P.
2006. október 8. Wigwam

  Cseppet sem véletlen a következő ritkaságok egybeesése: (egy) Kiss Forever Band vasárnap a csordultig telt Wigwamban, és Magyarországon a W.A.S.P. A Fehér Angolszász Protestánsok gyülekezete, a világ egyik Kiss Forever Bandje ugyanis először járt hazánkban október 8-án, amely vasárnapra esett, amikor is nem szokott telt ház lenni a Fehérvári úti rockgyarmaton. Kár, hogy ezzel szinte minden érdekességet el is mondtam a koncertről.
  
  Mert az már inkább csak puszta tény, hogy elmaradt a House Of Games, az meg egyenesen dühítő, hogy helyettük kínzóan sokáig csak színpadszerelés és DVD-nézés volt a bemelegítő attrakció.
  
  Sebaj, a Doors-féle The Enddel ennek is vége lett, majd az egybefűzött On Your Knees, Hate To Love Me, és L.O.V.E. Machine dalokkal kezdetét vette a röpke hetven-nyolcvanpercnyi tisztelgés a Kiss előtt. Tanulságként annyit sikerült levonnom, hogy ha Gene Simmonsék coitusokhoz írták a zenéjüket, akkor a W.A.S.P. minden nemi erőszak örök háttérmuzsikáját írta meg. És természetesen a Közel-Keleti háborúkon elkövetett mészárlásokét is, de ezt már nem én találtam ki, hanem maga Blackie Lawless, aki erre még büszke is. Annyira, hogy gitárján az amerikai bombázóktól kölcsönvett szlogennel Death From Above- jelzi, hogy ő bizony tudja, mitől döglik a légy. És az ember.
  
  Mindkét tézist igazolja, hogy a sminkkel kigyúrt Liz Taylorként, smink nélkül kiöregedett musicalszínészként festő frontember vezette társulat kivétel nélkül bicepszből feszített rá a hangszerére, legyen szó akár a vitaminhiányos Conannak tűnő basszusgitárosról, vagy akár a Karl Logan paródiájának festő, kólásüveg-vállú gitárosról, akinek néhány szóló alatt rózsaüvegszerűen világított a gitárja. Egyikük egyébként a szökni vágyó hevederével vívott közelharcot, másikuk a zenével. A legnagyobb csata azonban épp a közönség ellen folyt, hiszen aki csak a gondolatbűnt követte el, hogy felkapaszkodik a pódiumra, vagy megérinti, lefotózza, vagy letelefonozza Bush Kleopátrájának lényét, kontroll-ládáját, leginkább horror-mászókának tűnő mikrofonállványát, vagy az ahhoz okvetlenül szükséges sámlit, hát arra roadok az egri asszonyok tűzrőlpattantságával, és a CIA szigorával csaptak le.
  
  A Kiss éltetését bizony semmi sem zavarhatta meg, maximum, ha eljátszották volna a Rubbermant, ami ugye a Black Sabbath előtt hajbókol a Supernaut riffjének eltulajdonításával, de ez most mellékes. De Budapest Rock City beérte az abszolút közönség-kedvencnek számító Wild Childdal, a sampler-kenhensleyvel ellátott The Headless Childrennel, vagy az élőben unikumnak számító, de itt Hubertusként sem szóló Widowmakerrel, amely csak még jobban kiemelte, hogy a W.A.S.P. nem volt éppen V.S.O.P formában. Mindenesetre az I Wanna Be Somebodyval jelezték, hogy valakik azért akarnak lenni, a The Idolban még azt is közölték, hogy micsodák. A megjelenteknek mindenesetre ez maga volt az Arena Of Pleasure, azonban a Chainsaw Charlie-val és a mottóértékű Blind in Texasszal véget ért a móka aznapra, zárult Blackie mókatára.
  
  Gene, Paul, Pete, Ace, George, Blackie, s valahány név a naptárba, visszajövünk nemsokára, a viszontlátásra. Mondták, és úgy hagyták itt Budapestet, mint annak idején az Apache helikopterek Vietnámot.



Szólj hozzá!
azonosító (nem kötelező):ellenőrző kód:gépeld be ide:

új hozzászólás írása:




 Hozzászólások:
 nincsen hozzászólás


 kapcsolódó linkek: 

W.A.S.P.

U.S. Army

 programajánló: 
2024. november 25.
Metallica program az Apocalpytica-tol a Barba Negra Red Stage-en
Újabb Metallica dalokkal jön Budapestre az Apocalyptica
2024. november 29.
Freedom Call: a hónap végén Budapesten is ünnepel a 25 éves happy metal zenekar
 a rovat legfrissebb cikkei: 
Melankólia Manchesterből: Az IST IST varázsa a Dürer Kertben
Sepultura, Jinjer, Obituary, Jesus Piece
METZ a Turbinában: Egy korszak lezárása
Accept, Phil Campbell And The Bastard Sons
Starset- Az Immersion: The Final Chapter turnéval hódították meg a Barba Negrát
Dalriada 20 / Nevergreen 30
A Dream Theater és Mike Portnoy újra együtt – Egy legendás történet újraírva
Lindsey Stirling Budapesten
Bryan Adams az MVM Dome-ban
A metalcore új hulláma: Imminence, Aviana és Allt fergeteges koncertje
 kiemelt 
Dying Fetus, Chelsea Grin, Despised Icon
  
Tengerentúli extrém metal csomaggal kínál túlnyomás elleni szelepet a karácsonyi készülődés / őrület közepén Concerto Music

Terror, Nasty, Combust a Durer Kertben
Descendents (US), Circle Jerks (US), Negative Approach (US)
Electric Callboy: 2025-ben már az MVM Dome-ba térnek vissza!
Wheel, Múr: izgalmas és feltörekvő zenekarokat hoz idén a progmetal Mikulás
 friss hozzászólások 

Blind Myself, 27, Isis (1)
Nulladik Változat az Almássy klubban (1)
Wolfheart, Before The Dawn, Hinayana (1)
Böngésző
rovatok
hírek
fotó
videó
előzetes
beszámoló
interjú
lemezajánló
magazin
kultúra
előadó
napló
alrovat ajánló
asztaltársaság
blog
botrány
dalszöveg
díjátadó
életrajz
építészet
festészet
film
gasztronómia
háttér
internet
kis pipa
médiaművészet
mese
posztumusz
próza
retro
rizikófaktor
skandalum
szobrászat
tévématiné
vers
PlayDome ajánló
PlayDome magazin

Partnerek
Concerto
Live Nation
Livesound
Tukker Booking
New Beat

Impresszum
Médiaajánlat
Adatvédelem

 címkefelhő
 dave mustaine    at the gates    jeordie white    neck sprain    chimp spanner    dope stars inc.    hierophant    systemhouse33    idoru    bëlga    myra    kistehén    natasha shneider    hell-vill    nyírség táncegyüttes    julian sas band    gumiláb    gorguts    namtar    stone    reggae    zenés-táncos    hardcore    cliteater    hope the last  

r44
Copyright 2000-2024 Underground Magazin
Minden jog fenntartva! A lap bármely része csak engedéllyel használható fel!