Perre készül a Slipknot a Burger King ellen. A zenekar nehezményezi, hogy a gyorsétteremhálózat legutóbbi kampányában a csapat maszkjaihoz hasonló álarcos figurákkal reklámozza legújabb szendvicseit. A per tárgya elsősorban a zenekar védjegyének számító maszkok jogszerűtlen felhasználása. A TV reklám, mely Amerika-szerte látható, egy képzeletbeli rockbandát mutat be, akik a Slipknothoz hasonló maszkot viselnek. A Slipknot ügyvédje, Howard Weitzman így kommentálta az esetet: Teljesen nyilvánvaló, hogy a televíziós reklámot és a hozzá készült weboldalt a Slipknot imidzséről és élő fellépéseiről mintázták. Weitzmann szerint a reklámbeli kosztümök egy az egyben megegyeznek a Slipknot külsőségeivel: azzal a gázálarccal, amit Sid Wilson hord vagy a Joey Jordison-féle kabuki-stílusú maszkkal, nem is beszélve Corey Taylor maszkjáról. A Burger King jogi képviselői természetesen cáfolják a vádakat: A Cog Roq együttes egy képzeletbeli heavy metal zenekar, amely nyilvánvalóan különbözik a Slipknottól, leszámítva, hogy mindkét csapat heavy metalt játszik és maszkokat visel. Az, hogy kinek van igaza, immár az amerikai bíróság döntésén múlik. A jogvita vélhetően dollármilliókról fog szólni.