szerző: PjotrMegalapították az ország első, kulturális szponzorációs elismerését
Elindult az első Art is Business Díj. Először ítélik oda 2019 decemberében a vállalatok számára alapított, kultúratámogatásért járó elismerést. Szeptember 15-ig lehet pályázni!
Az elismerést az Art is Business magazin megálmodója, a kortársPRos hozza létre azzal a céllal, hogy méltányolja a művészeti és kulturális területet támogató vállalkozások munkáját, ezáltal egyre több cég kultúratámogatását segítse ezen a területen. A pályázat elbírálásában hatfős kuratórium vesz részt, Juhász Dóra a Müpa PR-vezetője, Fehér Zsuzsanna a Ludwig Múzeum marketing és kommunikációs vezetője, Vég Szilvia a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője, Batta Barnabás a MITTE Communications stratégiai igazgatója és Balogh Máté András a kortársPRos ügyvezetője.
A díj értékteremtő céllal jött létre, megalapozva azt, hogy a kultúrára szánt, forprofit támogatás eszméjét erősítse, valamint elősegítse a vállalat kultúra iránti elköteleződését.
Az Art is Business Díj három kategóriában – nagyvállalat, kis-és középvállalkozás, mecénás – kerül kiosztásra.