Még csak 26 éves, vérében van a zene, és már a kőkemény igazságot mondja. Ismerjétek meg Heatlie Dávid első saját szerzeményét, a La Mama Hotelt. A szám egy igazi pop-rock sláger, dallamos és könnyed, a szövege mindeközben ütős. A dalban Dávid az Y és Z generáció új társadalmi problémájáról, az úgynevezett „kapunyitási pánikról” énekel.
´A refrének foglalkoznak ezzel a problémával, amit hívnak életeleji válságnak is, és az a lényege, hogy a fiatalok nem merik vagy akarják elkezdeni a felnőtt életet, nem akarnak felelősséget vállalni és feladni a gyermeki státusz kényelmét.´- mondta Dávid.
A verzékben az énekes a társadalmi okokkal folytatja, arról beszél, hogy a legtöbb fiatalnak a körülmények miatt esélye sincs a kitörésre, mert ehhez nem kapják meg a szükséges hátteret vagy tudást. A számhoz egy videóklip is készült, amelyben az alkotók a szövegre helyezik a hangsúlyt.
´Egy egyszerű, letisztult anyagot szerettünk volna, ami nem viszi el a figyelmet a szöveges kontentről, mivel erre fektettük a hangsúlyt. Ugyanakkor arra törekedtünk, hogy a lyric videó háttere kapcsolódjon a témához.´