szerző: PjotrA magyar filmhét legszeretettebb filmje lett a #sohavégetnemérős
Az Új Nemzedék Központ által is támogatott generációs szkeccsfilm, a Wellhello slágerekre írt #Sohavégetnemérős alkotás kapta a legszeretettebb elismerést, azaz a közönségdíjat a Magyar Filmhéten. A film az Uránia filmszínházban hamarosan újra megtekinthető, amelyre elsősorban középiskolai osztályok jelentkezését várják.
Az Új Nemzedék Központ szívből gratulál a Wellhello csapatának és Lévai Balázs producernek, hogy olyan generációs filmet alkottak, amelynek mondanivalójával sikerült megmozgatni az ÚNK számára is fontos Y és Z generáció tagjait.
„2015-ben döntött az ÚNK arról, hogy más világmárkákhoz hasonlóan egy generációs film mellé áll. A filmre alapozva a jövőben egy külön edukációs programot is indítunk, amelyeket középiskolákban, osztályfőnöki órákon vagy a 20 közösségi terünkben fogunk bemutatni. A középiskolás korosztály számára az egyik legégetőbb kihívás, hogy felfedezzék és megismerjék magukat és a körülöttük lévő világot. Ezen felfedezésben szeretnénk a fiatalok segítségére lenni” – emelte ki Ekler Gergely, az Új Nemzedék Központ ügyvezetője.
A beszélgetések indításához eszközként a #Sohavégetnemérős film egy-egy jelenetét használja az ÚNK szakmai stábja. A különböző tematikájú órákon a szakemberekkel többek között arról is beszélgetnek, hogy a közösségi média hatására hogyan változhat meg személyiségünk, mi az, amit kifelé mutatunk és kik vagyunk valójában, azaz hogyan látnak mások bennünket.
Az ÚNK szakemberei a párválasztás dilemmáiról, a női és férfi szerepek fontosságáról, a célok és az álmok megkülönböztetéséről is beszélgetnek a fiatalokkal. Külön témakörök tárják fel, hogy hol vannak a határok a zaklatás és az intimszféra között, valamint kitérnek arra is, hogy a médiahasználat során hogyan és miként védhetik meg személyes adataikat a fiatalok.
Márciusban közel 1000 fiatal bevonásával 20 városban több mint 100, a Wellhello közönségdíjas filmjének jeleneteire tervezett edukációs órát tartanak az ÚNK szakemberei.