hosting: Hunet
img_up/1611/bannerc96814ea.gif
  cikkekfotók        
magazin [háttér]  2013. február 14. csütörtök   14:31
nincsen hozzászólás

szerző: Pjotr
We Love Balaton


  A néhány hete Európa legjobbjának választott Balaton Sound fesztivál főszervezői és a We Love Budapest portál vezetői új és hiánypótló projektet indítanak útjára. A „We Love Balaton” című, nagyszabású kampány keretében számos kategóriában a Balaton régió minőségi produkcióit gyűjtik csokorba. Az ötletgazda Fülöp – Lobenwein páros célja, hogy a hazai és külföldi turisták számára a Balaton nívós és minőségi produktumait mutassák be. Egy hosszú távú program részeként feladatuknak tekintik, hogy újabb produkciók születését ösztönözzék és meghosszabbítsák a balatoni szezont. A kezdeményezéshez a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai partnerként kapcsolódott.
  
  A „We Love Balaton” néven induló nagyszabású kampány első lépéseként a szervezők hónapok óta dolgoznak azon, hogy egy igazán hitelesnek mondható testületet hívjanak életre, amely tagjai – elsősorban hiteles közéleti személyiségek, gasztronómiai- és turisztikai szakemberek – a We Love Balaton „nagyköveteiként” térképezik fel a régió szolgáltatatásait, attrakcióit. A hazai és külföldi turisták számára elsősorban az általuk minőséginek, izgalmasnak, érdekesnek ítélt rendezvényeket, fesztiválokat, éttermeket, szálláshelyeket, borospincéket, piacokat, kiállításokat, előadásokat és programokat, strandokat ajánlják majd a tavasszal induló többnyelvű portál mellett induló telefonos alkalmazáson, valamint számos orgánumban és hirdetési felületen, egész évben. A kezdeményezéshez stratégiai partnerként, elsőként kapcsolódott a Magyar Turizmus Zrt., amely a nyári, belföldi,vízparti kampányában is felhasználja a „We Love Balaton” bázisát.
  
  ”Az elmúlt években egyre többször találkoztunk olyan, színvonalas balatoni kezdeményezésekkel – kisebb-nagyobb fesztiválokkal, bornapokkal, éttermekkel, szálláshelyekkel, borospincékkel, művészeti vásárokkal, vagy éppen egy-egy sütödével, piaccal –, amilyenekbe azelőtt csak elvétve botlott az ember. A felsorolt intézmények szervezői-vezetői többször kerestek már meg bennünket az elmúlt években azzal, hogy a Balaton legfontosabb turisztikai eseményének számító fesztiválunkhoz, a Balaton Soundhoz kapcsolódva valamilyen formában nagyobb publicitáshoz juthassanak. Mi ennél többet szeretnénk. A célunk az, hogy a Balaton „legjobbjait” egy közös ernyő alatt egyre ismertebbé és erősebbé tegyük, az ő példájuk alapján pedig minél több, hozzájuk hasonlóan színvonalas, új vállalkozás születését ösztönözzük. A mi feladatunk elsősorban az, hogy minél nagyobb publicitást biztosítsunk a partnereink számára, mindezt díjmentesen.
  Meggyőződésünk, hogy a Balatont a hazai és külföldi turisták felé leginkább éppen ezeken a produkciókon keresztül érdemes bemutatni. A szándékaink a Magyar Turizmus Zrt. szándékaival is találkoztak, de rajtuk kívül jó néhány, meghatározó jelentőségű médiumot szeretnénk még a partnereink között tudni. Célunk, hogy ha bárki kimondja a Balaton nevét, jusson eszébe egy szerethető, minőségi, az adott kategóriában helytálló, izgalmas és egyedülálló hely. Ennek érdekében indítjuk útjára a We Love Balaton kampányt.” - fogalmazta meg céljait az alapító, Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert, valamint Száraz István, a We Love Budapest portál vezetője.



Szólj hozzá!
azonosító (nem kötelező):ellenőrző kód:gépeld be ide:

új hozzászólás írása:




 Hozzászólások:
 nincsen hozzászólás


 programajánló: 
2018. május 30.
Six Feet Under a Durer Kertben (Dürer Kert - Budapest)
9Bach
2018. június 5.
Wiegedood a Durerben (Dürer Kert - Budapest)
 a rovat legfrissebb cikkei: 
A reformáció rejtett kincsei a Budai Várban
Nagyon hasznos újdonsággal jelentkezik a Fesztiválzenekar
Szentendrei Teátrum és Nyár 2018
SZENTENDREI PESTISŰZŐ FESZTIVÁL
Több száz millió forintot kértek a leendő vállalkozás ötletükre
Budapest A Cappella Fesztivál: Az emberi hang ünnepe
Lupa
Budapest Folk Fest 18´
 kiemelt 
Jethro Tull 50th Anniversary - Tour Budapest 2019
  
Idén volt éppen 50 éve, hogy 1968

Rockmaraton a Szalki-szigeten
Nazareth: 50-es jubileum az A38-on
Uriah Heep az Akvarium Klubban
Megint Budapesten az Exodus
 friss hozzászólások 

A rock ötven árnyalta - The Dead Daisies (1)
Satyricon, Suicidal Angels (3)
Könyvtárban forgatott klipet az Emma Undressed (1)
Böngésző
rovatok
hírek
fotó
videó
előzetes
beszámoló
interjú
lemezajánló
magazin
kultúra
előadó
napló
alrovat ajánló
asztaltársaság
blog
botrány
dalszöveg
díjátadó
életrajz
építészet
festészet
film
gasztronómia
háttér
internet
kis pipa
médiaművészet
mese
posztumusz
próza
retro
rizikófaktor
skandalum
szobrászat
tévématiné
vers
PlayDome ajánló
PlayDome magazin

Partnerek
Concerto Music
Hammer Concerts
Livesound Productions
VilágVeleje Produkció

Impresszum
Médiaajánlat
Adatvédelem

 címkefelhő
 amber smith    twenty-eight ways to bleed    apocalyptischen reiter    galla miklós    flotsam and jetsam    abracadabra    simple plan    a perfect circle    tűzkerék    vályi péter    szabó éva eszter    greg graffin    over my dawn    nailed to obscurity    volumefeeder    hail of bullets    spacesh!t    mighty boosh    jim toth    gorezone    jan rechberger    hammerfall    jackson browne    waking up    noctiferia  

img_up/1611/bannerc96814ea.gif
Copyright 2000-2018 Underground Magazin
Minden jog fenntartva! A lap bármely része csak engedéllyel használható fel!