magazin [háttér] 2013. február 14. csütörtök 14:31
nincsen hozzászólás
szerző: PjotrWe Love Balaton
A néhány hete Európa legjobbjának választott Balaton Sound fesztivál főszervezői és a We Love Budapest portál vezetői új és hiánypótló projektet indítanak útjára. A „We Love Balaton” című, nagyszabású kampány keretében számos kategóriában a Balaton régió minőségi produkcióit gyűjtik csokorba. Az ötletgazda Fülöp – Lobenwein páros célja, hogy a hazai és külföldi turisták számára a Balaton nívós és minőségi produktumait mutassák be. Egy hosszú távú program részeként feladatuknak tekintik, hogy újabb produkciók születését ösztönözzék és meghosszabbítsák a balatoni szezont. A kezdeményezéshez a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai partnerként kapcsolódott.
A „We Love Balaton” néven induló nagyszabású kampány első lépéseként a szervezők hónapok óta dolgoznak azon, hogy egy igazán hitelesnek mondható testületet hívjanak életre, amely tagjai – elsősorban hiteles közéleti személyiségek, gasztronómiai- és turisztikai szakemberek – a We Love Balaton „nagyköveteiként” térképezik fel a régió szolgáltatatásait, attrakcióit. A hazai és külföldi turisták számára elsősorban az általuk minőséginek, izgalmasnak, érdekesnek ítélt rendezvényeket, fesztiválokat, éttermeket, szálláshelyeket, borospincéket, piacokat, kiállításokat, előadásokat és programokat, strandokat ajánlják majd a tavasszal induló többnyelvű portál mellett induló telefonos alkalmazáson, valamint számos orgánumban és hirdetési felületen, egész évben. A kezdeményezéshez stratégiai partnerként, elsőként kapcsolódott a Magyar Turizmus Zrt., amely a nyári, belföldi,vízparti kampányában is felhasználja a „We Love Balaton” bázisát.
”Az elmúlt években egyre többször találkoztunk olyan, színvonalas balatoni kezdeményezésekkel – kisebb-nagyobb fesztiválokkal, bornapokkal, éttermekkel, szálláshelyekkel, borospincékkel, művészeti vásárokkal, vagy éppen egy-egy sütödével, piaccal –, amilyenekbe azelőtt csak elvétve botlott az ember. A felsorolt intézmények szervezői-vezetői többször kerestek már meg bennünket az elmúlt években azzal, hogy a Balaton legfontosabb turisztikai eseményének számító fesztiválunkhoz, a Balaton Soundhoz kapcsolódva valamilyen formában nagyobb publicitáshoz juthassanak. Mi ennél többet szeretnénk. A célunk az, hogy a Balaton „legjobbjait” egy közös ernyő alatt egyre ismertebbé és erősebbé tegyük, az ő példájuk alapján pedig minél több, hozzájuk hasonlóan színvonalas, új vállalkozás születését ösztönözzük. A mi feladatunk elsősorban az, hogy minél nagyobb publicitást biztosítsunk a partnereink számára, mindezt díjmentesen. Meggyőződésünk, hogy a Balatont a hazai és külföldi turisták felé leginkább éppen ezeken a produkciókon keresztül érdemes bemutatni. A szándékaink a Magyar Turizmus Zrt. szándékaival is találkoztak, de rajtuk kívül jó néhány, meghatározó jelentőségű médiumot szeretnénk még a partnereink között tudni. Célunk, hogy ha bárki kimondja a Balaton nevét, jusson eszébe egy szerethető, minőségi, az adott kategóriában helytálló, izgalmas és egyedülálló hely. Ennek érdekében indítjuk útjára a We Love Balaton kampányt.” - fogalmazta meg céljait az alapító, Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert, valamint Száraz István, a We Love Budapest portál vezetője.