Adam Sandler nem szorul forgatókönyvre. A Facebookon közvetített beszélgetésből, melyre a 30 milliomodik rajongóját megünneplendő került sor, kiderült, hogy élőben, nézők előtt is nagyon vicces tud lenni. Sőt, még ennél is többre képes: a stúdióba meghívott vendégek valamint Andy Samberg és a műsorvezetést vállaló Nick Swardson társaságában néhány laza poénnal, a megfelelő pillanatokban váratlanul bedobott komoly mondatokkal családias, oldott hangulatot tudott teremteni. Valami olyasmit, ami a filmjeiből is árad, és valószínűleg a következő vígjátékára, az Apa ég!-re (Thats My Boy, várható hazai bemutató: augusztus) is jellemző lesz: hiszen abban is baráti körben: Samberggel és Swardsonnal bolondozik. A beszélgetés során a neten keresztül és élőben feltett kérdések Sandler művészetének és humorának minden fontos és lényegtelen részére is kitértek. A közvetítésre rákapcsolódók megtudhatták például, Sandler filmjeinek miért olyan jellemző része a 70-es 80-as évek zenéje. A 80-as évek óta nem hallgatok új zenét magyarázta Sandler. Azokat ismerem, újakat nem fogad be az agyam: hát a régi kedvenceim közül válogatok. Kiderült, hogy a filmjei forgatásán nemcsak lehetőség, de kötelesség is a rögtönzés, és Nick Swardson-nak az Apa ég!-ben nincs is olyan megszólalása, ami egy az egyben a forgatókönyvből származna. Amikor pedig arról érdeklődött valaki, hogyan kerül az új vígjátékba az Oscar-díjas Susan Sarandon, azt válaszolta, hogy a film egyik fontos szereplője, Sarandon lánya, Eva Amurri Martino ajánlotta be. Egy epizód ugyanis az Eva játszotta karaktert mutatja 30 évvel később Sarandon vállalta a felkérést, hogy megspóroljon a lányának egy kényelmetlen délutánt a sminkszobában, és csak annyit kért cserébe, a filmben futhasson a tengerparton a kamera felé lassítva és ezt meg is kapta.