Már látható: alapos ráncfelvarráson esett át a magyar videómegosztó. A Videa csapata várja a felháborodott, elkeseredett és különböző szankciókat kilátásba helyező leveket.
A Videa vizuális megújítására kizárólag magánszemélyek jelentkezhettek, öt darab kép elküldésével: látványterv új címlapra, player-re, feltöltő oldalra, logóra, valamint faviconra. A tenderre 93 pályamű érkezett. Az Origo által delegált hét fős zsűri a látványtervek áttekinthetőségét, letisztultságát, funkcionalitását vizsgálta, valamint azt, hogy mutatnak-e progresszív megújulást, továbbépíthetők-e. Végül egyöntetűen Hidvégi Roland pályamunkája mellett döntöttek. A 30 éves, vállalkozó kedvű és kreatív fiatalember szakmája multimédia-fejlesztő, jelenleg UI designer-ként dolgozik.
- A Videán láttam meg a pályázat felhívóját, és mivel még nem volt lehetőségem videóportált tervezni, nagy kihívást láttam ebben a feladatban. A látványterveket öt nap alatt készítettem el árulja el a nyertes, aki fődíjként egy csúcskategóriás Apple Macbook Pro-t vehetett át.
A megújult Videán a különböző eszközök között logikai rendszerezés történt, valamint könnyen kezelhető, jól áttekinthető oldalak és funkciók születtek. - A rend és az áttekinthetőség leginkább a profiloldalnál szembetűnő, ahol sikerült egy oldalra rendezni minden olyan tartalmat, eszközt, funkciót, amely a regisztrált felhasználóhoz köthető mondja Bányai-Boris Zsolt, a Videa felelős szerkesztője. Ettől függetlenül nincsenek illúzióink; egy nagyobb volumenű változás után csináljátok vissza! levelek tucatjaival számolhatunk.
A Videa csapata valóban eltűnt gombokat, funkciókat, valamint könnyeket ígér, és hogy mennyire számítanak az ilyenkor menetrendszerű, felháborodott reakciókra, arról egyperces videójuk is tanúskodik: