hosting: Hunet
img_up/1611/bannerc96814ea.gif
  cikkekfotók        
magazin [asztaltársaság]  2011. június 28. kedd   09:06
nincsen hozzászólás

szerző: Pjotr
Tíz év, egymillió látogató, több száz kiló ajándék


  A hazai fesztiválpiac legnagyobb családi fesztiválja, a Telekom Gyerek Sziget idén tizedik alkalommal fogadta a népes gyermeksereget és szüleiket, megannyi programmal, változatos koncertekkel. Az elmúlt tíz év alatt a rendezvény látogatottsága megszázszorozódott.
  
  2002-ben indította útjára a Sziget Szervezőiroda a legnagyobb hazai gyermekrendezvényt, a nyári hónapok hétvégéit gazdag és ingyenes programokkal kitöltő Gyerek Szigetet. A rendezvény hamar nagy népszerűségre tett szert változatos és igényes programjaival. A programsorozat új kategóriát, a családi fesztivál műfaját teremtette meg, s vált egyedülállóvá az országban. Az elmúlt években a költségvetése tízszeresére, területe ötvenszeresére és látogatottsága százszorosára növekedett. Ma már negyven helyszínen többszáz program szórakoztatja a nagyérdeműt nyaranta, hétvégenként 40-45 ezer látogatóval.
  A rendezvény mellett névadó támogatóként már a kezdetektől ott állt a Telekom. Külön öröm számomra, hogy a rendezvény olyan értékek mentén kötelezte el magát, amelyek a vállalat számára is kiemelt fontosságú mondta Király István a Magyar Telekom marketing vezérigazgató-helyettese. Túl a nívós és egyedi kulturális programkavalkádon, a Gyerek Sziget az elmúlt tíz évben az élen járt a gyerekek környezettudatosságának formálásában, hitet tett a fenntartható fejlődés népszerűsítése mellett, és az egészséges életmód fontosságára és a természeti értékeink védelmére is felhívta a figyelmet. Teszi ezt a jövő letéteményeseinek, akik számára már remélhetőleg természetes lesz, hogy például nem pazarolják az ivóvizet, óvják a természeti környezetüket és tudatosan vásárolnak tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.
  
  A Telekom külön figyelmet fordít azokra a gyerekekre, akik nehéz életkörülmények között élnek, ezért az átlagnál kevesebb játék és öröm jut az életükbe. Ezért kistelepülésekről, és gyermekotthonból 150 gyermeket utaztatott a szigetre; a gyerekekek Somogyhatvanból, Dégről és Ároktőről érkeztek.
  
  A vállalat a tavalyi sikeres játékgyűjtést idén újra meghirdette Hozd el megunt játékodat mottóval. A Gyerek Szigetre látogató családokat arra kérték, hogy az otthon már nem használt, de jó állapotú játékokat hozzák magukkal a helyszínre, amelyeket aztán a Telekom stratégiai partnerének, a Hello holnap! támogatását élvező Kórházpedagógusok Egyesületének ajándékoznak. A felhívásra ebben az évben több mint három mázsa játék érkezett a Gyerek Szigetre látogató gyerekeknek és szüleiknek köszönhetően. Az egyesület tagjai olyan elhivatott pedagógusok, akik gyermekklinikákon, kórházakban tanítanak, játszanak, alkotnak a beteg gyerekekkel: ha szükséges, mesélnek, beszélgetnek, vígasztalnak, fogják a kis betegek, és nem ritkán a szülők kezét.
  
  A Gyerek Sziget elsődlegesen a 3-10 éves gyermekek számára kínál igényes szórakozást. A felmérések szerint 1-3 gyermekes családok járnak ki legtöbben s javarészt mindkét szülő kilátogat a gyermekekkel. A kutatásból az is kiderül, hogy a látogatók többsége visszajáró, s évente a látogatók majd negyede új vendég a rendezvényen. A Telekom Gyerek Sziget egy olyan rendezvény, ahol a kísérő szülők kifejezetten nyitottak az információk befogadására és szívesen részt vesznek a gyerekekkel együtt a programokban. A minden évben elkészülő felmérés a látogatók tetszési indexét is méri, eszerint az ötös skálán minden évben magas, 4.48-as osztályzatot kap.



Szólj hozzá!
azonosító (nem kötelező):ellenőrző kód:gépeld be ide:

új hozzászólás írása:




 Hozzászólások:
 nincsen hozzászólás


 programajánló: 
2019. február 25.
Nicki Minaj and Future (Papp László Budapest Sportaréna)
Nicki Minaj the Nicki WRLD tour and Juice WRLD (Papp László Budapest Sportaréna)
2019. március 2.
colorStar, Heavenicetrip vs Time Is The Drug (Dürer Kert - Budapest)
 a rovat legfrissebb cikkei: 
Kezdődik a Cziffra György Fesztivál
Zongora, ahogy még nem hallotta
Turnén a Fesztiválzenekar
Humor költözik a VIASAT EXPLORE csatornára
Elkészült a guerilla előzetese Titkok, arcok, tájak kölcsönhatása és a történelem megidézése
Ingyen Quimby koncertjegy önkénteskedésért cserébe!
Kottázd le ismét a város moraját – idén sportosan!
III. Teátrum Neked! - Zentai Teátrumi Napok
 kiemelt 
ZORÁN - ARÉNA 2019
  
2019

Skunk Anansie: 25 éves jubileumi koncert nyáron a Barba Negra Trackben
Ken Hensley & Live Fire: koncert az A38 Hajón
The Dire Straits Experience
Paloznaki Jazzpiknik- The Jacksons; Maceo Parker; The Brand New Heavies, Adani&Wolf
 friss hozzászólások 

A rock ötven árnyalta - The Dead Daisies (2)
Satyricon, Suicidal Angels (3)
Könyvtárban forgatott klipet az Emma Undressed (1)
Böngésző
rovatok
hírek
fotó
videó
előzetes
beszámoló
interjú
lemezajánló
magazin
kultúra
előadó
napló
alrovat ajánló
asztaltársaság
blog
botrány
dalszöveg
díjátadó
életrajz
építészet
festészet
film
gasztronómia
háttér
internet
kis pipa
médiaművészet
mese
posztumusz
próza
retro
rizikófaktor
skandalum
szobrászat
tévématiné
vers
PlayDome ajánló
PlayDome magazin

Partnerek
Concerto Music
Hammer Concerts
Livesound Productions
VilágVeleje Produkció

Impresszum
Médiaajánlat
Adatvédelem

 címkefelhő
 zöld lámpás    shia labeouf    tükrös    anselmo    transformers 3 f    balázs elemér    vojnits    csak szexre kellesz    meex    tintin    abstinenz    wacken metal battle    volt fesztivál    wackor    metal blade    jan rechberger    brain drill    synchronring    dave lombardo    rupert grint    álomháború    esti    panic! at the disco    hugh jackman    warbringer  

img_up/1611/bannerc96814ea.gif
Copyright 2000-2019 Underground Magazin
Minden jog fenntartva! A lap bármely része csak engedéllyel használható fel!