Őszinte leszek: az új zenekarok bemutatkozó biográfiái senkit nem érdekelnek. Teljesen érthető: az underground zenekarok iránt halvány érdeklődést mutató tisztelt hallgatónak miért fontos az, hogy 2003-ban egy pesti albérlet konyhájában a Boogie Mamma dobosa meg egy félrészeg gitáros nekiállt csörömpölni, majd a gitáros azt mondta: nem akarsz zenélni az új együttesemben? Ilyen Hiperkarma, Quimby, Lovasi vonal, de azért nem magyar-alter.
Komolyan, érdekel valakit, hogy fél év próbálás-számírás után egy három számos demót hoztunk össze Saját Számok címmel? És egyáltalán, izgat valakit az, hogy a szerencsétlen szinténzenész stílusnevekkel dobálódzik, és megpróbálja behatárolni a saját zenéjét? Amikor két akkordos számokról van szó, és leginkább a fürdőszoba-rock illik a Rado Denise zenéjére? Tényleg, most őszintén, olvassa ezt valaki? Ha igen, akkor legalább a zenekar nevéhez adunk használati utasítást.
Névmagyarázat 1: A zenekar semmilyen átfedést nem mutat Rado Denise színésznővel, rendezőnővel, csupán a nevét kölcsönözte, mert szép hangzása van, és jól néz ki a plakátokon, meg garantáltan felkelti a figyelmet a Pesti Est Könnyű Bontás rovatának apró betűs zenekarneveit olvasva. Névmagyarázat 2: a 2000-es évek első felében Angliában sorra jöttek elő a semmiből az „s” vagy „z” végződésű zenekarok, lásd White Stripes, The Libertines, Datsuns, The Hives, vagy a The Vines (jó, mondjuk ők ausztrálok), vagy a még fiatalabb, új tehetségek közül: The Rolling Stones, Beatles. Ennek hatására felmerült még néhány név, mint Tomasevics Zorkáz, vagy Laklóth Aladárz, de ezek túl erőltetettnek tűntek. A Rado Denise esetében ez csak kiejtve működik, hát így. Névmagyarázat 3: Régebben sokszor hallhattátok a filmek elején vagy végén a stáblista alatt, hogy egy mély férfihang azt mondja: magyar hangok: Szabó Sípos Barnabás, Haas Van Der Péter, Rado Denise. És micsoda véletlen: a zenekar magyar szöveggel bír, és többnyire magyar zenekarok hatottak rá.
Maróti Hajni - basszus Ágoston Gábor - dob Hó Márton - gitár, ének