A nyolcvanas évek ikonikus szabadidőruha-márkái, a Senior® és Méta® novemberi indulásuk után egy hónappal máris összefogtak a stílus nagy öregjével. 2010. december 7-én együttműködésről állapodott meg a Senior és Méta szabadidőruhák gyártója, a SeMe Original Kft. és a Tisza Cipőket előállító Clash Kft. Első lépésként a Tisza budapesti üzleteinek polcaira kerülnek a Senior és Méta szabadidőruháiból egyes fazonok. Örömmel üdvözöltük a hasonló életérzést sugárzó és értékeket képviselő magyar szabadidőruhák újraélesztését. Azt gondoltuk, hogy márkáink erősítik és kiegészítik egymást- nyilatkozta Vidák László, a Clash Kft. tulajdonosa.
Alig egy hónapja jött ki a hír, hogy a TV Tornás Senior-, és a Skála Coop reklámokból ismert Méta sportruhák újra kaphatóak, a két márka gyártója máris újabb információval szolgál: együttműködésbe kezdenek a hasonló értékeket képviselő Tisza Cipővel. Meglepődve, de örömmel fogadtuk a Tisza megkeresését, mert szeretjük és tiszteljük azt, amik ők csinálnak. A versengés helyett az összefogásban látjuk márkáink sikeres jövőjét. Termékeink kiegészítik egymást, így tetőtől talpig magyar minőségi termékekbe öltözhetnek nem csak a fiatalok, de a nosztalgiát kedvelő idősebbek is- mondta el Belicza Bea, a Senior és a Méta márkákat forgalmazó SeMe Original Kft. képviselője. A Tisza 2003-as elindulása óta több megkeresést is kapott különböző termékek forgalmazására, ám eddig elzárkózott a másokkal való együttműködési lehetőségek elől. Működésünk rövid 1 hónapja alatt nagyon sok megkeresés érkezett hozzánk is különböző boltoktól, hogy szívesen értékesítenék ruháinkat- árulta el Belicza Bea. Akárcsak a Tisza eddig, mi sem találtuk az ajánlatot tévő márkákban azt a pluszt, amit a magyar cipők gyártója magáénak tudhat. Nyilvánvaló, hogy a Senior és a Méta ugyanazt az élményt kínálja vásárlóinak ruhában, mint a Tisza cipőben.
A megállapodás első lépéseként a Tisza budapesti üzleteibe került két fazon Senior, és két fazon Méta felső. Terveink szerint hosszú távú együttműködésünket közös marketinggel, rendezvényekkel, kollekciókkal, a közös életérzés hirdetésével szeretnénk megalapozni. Szeretnénk minél több ruházati terméket látni a fogasainkon, minél több vevőt kiszolgálni mind szabadidő-ruházat, mind cipők, illetve kiegészítők tekintetében- számolt be Vidák László.
Egy kis márkatörténet
A Seniort előállító Váci Kötöttárugyár 1889-es megalakulása készített Magyarországon ruházati cikkeket. A sikeres és folyamatosan fejlődő üzem 2700 embernek adott munkát, és évente mintegy 6-7 millió konfekcionált terméket állított elő. Nemcsak hazánkban, de a határon túlra is rendszeresen exportálta termékeit: Anglia, Ausztrália, Franciaország, Hollandia, valamint KisÁzsia mellett a környező országok is szerették a Magyarországon előállított, megbízható minőséget. A textilipart sújtó válság miatt a váci gyár termelése elapadt, majd 2000-ben felszámolás alá került.
A Métát 1982-ben Méta International néven a Skála-Coop áruházak saját márkaként teremtették meg: ezeket a termékeket csak áruházláncukban lehetett megvásárolni. Sportruházaton kívül konfekciótermékeket, törülközőt, táskákat, sőt kozmetikumokat is gyártottak. A termelés Győr városában zajlott. 1986-ra már több mint 154 ezer terméket értékesítettek évente. A magasabb vásárlóerővel rendelkezőket célozták meg sportruháikkal és az ő sportolási szokásaikhoz terveztek/gyártottak ruhákat és kiegészítőket. A márka az 1980-as években élte fénykorát, aztán az európai textilválság hatására nyomtalanul eltűnt.