Folytatódik a Megaagy című 3D-s animációs családi film diadalmenete Észak-Amerikában. Ismét a toplista első helyén végzett, összbevétele már megközelíti a 90 millió dollárt. Mint oly sokszor korábban, a suttogó propaganda is segített magyarázza Anne Globe, a produkciót gyártó DreamWorks marketingigazgatója. Egyre gyakoribb, hogy az emberek inkább adnak a barátjuk vagy a munkatársuk véleményére, és kevésbé dőlnek be a direkt reklámoknak. A Megaagy újabb elsősége is jórészt ennek köszönhető.
A kritikusok kiemelték, hogy a filmben a szokottnál is több szofisztikált kis utalást meg poént helyeztek el a felnőttek számára, akik ennek köszönhetően ugyanúgy végigizgulják a filmet, mint a csemetéik, csak éppen időnként máson nevetnek. A siker másik kulcsát abban látják, hogy a DreamWorks ügyesen használja a digitális korszak egyik leggyorsabban fejlődő ágazatát, a közösségi hálókat. Megaagy a premier előtt felköltözött a Facebookra és a MySpace-re, és a FarmVille nevű közösségi játékban megnyitotta saját MegaFarmját, amelynek felhasználói 24 órán keresztül ismerkedhettek a filmmel. A FarmVille-nek napi 17 millió aktív felhasználója van az egész világon