A közösségi háló beborítja Amerikát. A Facebook alapítása körüli izgalmas és ellentmondásos eseményeket felidéző Social Network A közösségi háló (The Social Network, hazai bemutató: november 11.) már a második hete vezeti az Egyesült Államok sikerlistáját. A múlt hétvégén 15,5 millió dollárért vettek rá jegyet, ami azt jelenti, hogy a film 10, a mozikban töltött nap alatt majd 50 millió dolláros bevétellel büszkélkedhet. Valószínűleg a dicsérő kritikák és a nézők interneten terjedő, szinte kizárólag pozitívumokat tartalmazó véleménye is közrejátszott abban, hogy a második hétvégéjén majdnem ugyanannyian vettek jegyet a filmre, mint az elsőn. Idén nem volt még olyan bemutató, amit második hétvégéjén csak ilyen kis nézőszám-eséssel vetítettek volna ebben a kategóriában a Social Network A közösségi háló az év bajnoka. Semmi kétség, a nézők és a kritikusok kivételes egyetértése is hozzájárulhat, hogy a film címe immár folyamatosan szóba kerül, amikor az Oscar-díj lehetséges idei várományosait veszik számba.