magazin [botrány] 2010. augusztus 27. péntek 10:25
1 hozzászólás
szerző: PjotrA lakosság 90 százaléka hallgat rádiót! Továbbra is tarol a Class FM és a Morning Show
A GfK-Ipsos júliusi felmérése szerint a magyar lakosság közel 90%-a, azaz 7 548 000 fő hallgat rádiót, átlagosan napi 4 órát, amely időszak alatt több, mint háromnegyedük hű maradt kedvenc rádióadójához és nem kapcsolt el más csatornára. A legfrissebb adatok szerint a kereskedelmi rádiók országos versenyét július hónapban is a Class Fm nyerte.
Júliusban a naponta rádiózásra fordított idő a hallgatók aktív napjának negyedét teszi ki bármilyen eszközön keresztül, a legkülönbözőbb helyszíneken (otthon, munkahely, autó stb).
A hallgatottság a reggeli, délelőtti időszakban - 6 órától 10 óráig a legmagasabb, amely az összrádióhallgatási idő több mint harminc százalékát (31,6%) teszi ki, a csúcsot 9 órakor éri el, ekkor a 15 évesnél idősebb lakosság 25,8%-a kapcsolódott be a műsorokba.
A következő jelentős idősáv, amely a népesség átlagosan 15%-át a rádióhoz köti, az ebéd utáni 1-től 5-ig tartó időszak s még este 7 órakor is 10% körüli a rádióadók hallgatottsága.
A kereskedelmi rádiók országos versenyét júliusban ismét a Class Fm nyerte, a rádió minden műsorsávban és korcsoportban maga mögé utasította versenytársait. A Class FM tehát országosan továbbra is a legkedveltebb kereskedelmi rádió mind a 15 évesnél idősebb, mind a 15-49, mind a 15-29 korosztályban, a reggeli és az egész napi műsorsávban egyaránt.
Szólj hozzá!
Hozzászólások:
csellobuvesz
2010. augusztus 27. 11:26 #1
Felmérésem szerint az ismerőseim 90% nem hallgat rádiót.